Det går frammåt.

Jag får mer och mer att göra men i morgon är det fredag och komiskt nog så får jag då se om jag blir av med allt eller får ha något kvar. Lite läskigt att allt avgörs då.

Imorgon jobbar jag sista dagen på dagis (vad vi vet just nu), får ju se om dom ringer i nästa vecka och behöver hjälp. Och sen i morgon är det provjobb på det andra jobbet. Hoppas på att det går bra! Det känns väldigt läskigt men samtidigt intressant. Så det går lite i vågor, ena sekunden känner jag att det är jätte läskigt, obehagligt och bara känner va fan har jag gett mig in på.. Medans andra sekunden känns det som att det kommer gå strålandes och att jag kommer lära mig det super fort och allt kommer bli bra..

Det jobbiga är att jag känner att dagiset verkligen passar mig. Det verkar vara mera min grej, eller hur jag ska säga. Men eftersom att dom inte kan ge mig några fasta tider eller så, blir det konstigt med ekonomin.. Jag menar att det blir samma fotspår som butiks jobben.. Flängit och flygit hit och dit och jag känner att jag vill ha lite mera fast arbetsplats där man känner sig hemma lixom.. Ja ni fattar nog vad jag menar.

Idag va det en SUPER stökig dag på dagiset, en målade på mattan, ens glasögon gick sönder, dom knuffades och hade sönder varandras saker.. Behöver jag säga mer?. Men alla va inte galna jag hade tre killar som satt snällt och ville höra mig läsa saga :).

Jaja nu ska jag ladda in för morgon, är verkligen SUPER närvös inför provjobbet!
Men somsagt så går det i vågor men jag har börjat få fler och fler "pigg-possetiva" dagar! :)

Puss Puss!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0