Dagis dag igen m.m

Idag gick jag till dagiset igen. Han va inne en stund då jag gjorde ett nytt armband med mer färger samt hjälpte lite barn med pärlplattor och deras armband/halsband. Skön morgon. Sedan gick vi ut på gården, va ute i närstan två timmar :) skönt men liite kallt trotts att jag hade tjocka vantar och värsta höstjackan + halsduk!

När vi gick in så läste jag lite i en bok, sedan va det mat. Efter maten så dukade jag av och städade + bäddade åt dom minsta. När det va klart så skulle dom små sova och dom andra in i ateljen. Själv fick jag rast.
Träffade chefen idag så vi han prata lite grann i alla fall :p jätte trevlig och glad människa!
Efter mellis så slutade jag (dvs klockan 3) då jag sa hej då och ska stänga grinden in till dagiset.. Då säger några barn "Vi ses i morgon" Jag vänder mig mot dom och säger att jag inte ska komma i morgon. Alla barn vart besvikna, ville kramas och pussas, fick väldigt många pussar på kinden hihi.
Känns lite tomt att inte träffa dom imorgon men vet ju aldrig om dom ringer på morgonen.

När jag väl va hemma så åkte jag och mamma till centrum, jag skulle fixa klart med dop-presenten och nu är den inslagen och klar :). När vi kommer hem ser jag att det är någon som ringt, ringer upp.. Ingen som svarar men kommer till tele svar då jag hörde att det va glada chefen som vill att jag jobbar på ett annat dagis nästa vecka och att hon fixat papper som jag ska skriva på också. Men att hon ringer i morgon igen.
Så nu känns det bra, att hon kommer att kunna ge mig massor med jobb! - I love! höhö.

Det som händer nu dom senaste dagrana är..
I morgon: jag och mamma ska till farsta c så jag kan hitta kläder till begravning + dop. Träning klockan 5.
Fredag: Psykologen som jag missa förra veckan pga miss-förstånd. TRÄFFA MICKE! :D
Lördag: Slappa och sedan bort på middag :)
Söndag: vet jag inte än, men blir ju micke mys på dagen/förmiddag i alla fall.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0