Underbar helg!

Det är ungefär det jag har att säga.. Helgen har varit helt otorlig.. Ni vet så där gulligt som dom alltid har i kärleks filmer. Precis så mysigt hade jag det! Om inte mysigare! Är bara så glad, lycklig!

Fredagen åkte jag till Micke direkt efter jobbet. Va hos honom vid 5 tiden (tror jag). Så jag slappade lite o pratade med hans söta mamma. När han kom så fick jag en hej puss! hihi. Efter maten spelade vi fifa, vi va på samma lag HAHAHA snacka om att jag sög! men i alla fall de va roligt. Sedan va vi på hans rum och kolla tv o så där. Sen vart det massa kärlek =) pussar o kramar och ännu mer pussar.. hihi <3
Jag somnade väldigt fort när vi väl la oss.. Enligt micke somnade jag vid 10 ^^ haha vad händer?!

Lördagen: låg vi kvar en stund o bara prata. Micke gick upp och badade och jag klädde på mig och fixa. Åt lite frulle (inte Micke dock). Vid 1-2 tiden åkte han och jag och handlade mat och sedan in på systemet. Han köppte öl och jag en vin-flaska. När vi kom hem så spelade vi fifa, fast denna gång va vi på olika lag (han ville inte va me mig höhö). Jag börjar bli bättre på de där nu ;) så snart får han passa sig! HAHA.

Vi lagade maten och sedan satt vi länge och åt. (Carina och Kurt va på mamma mia) Så vi hade ensam hemma kväll. Efter maten lyssna vi på musik och satt i soffan och snacka. Sedan bakade vi jordens godaste kladdkaka! :D hihi. Snacka om att köket vart stökigt/kladdigt men kul hade vi!
Mys kväll verkligen! <3

Söndag: Micke började även denna dag med ett bad (eller om jag blandade ihop dagarna, vet inte)
Vi va bara hemma denna dag. Hans syster och hennes dotter Filippa kom över på fika och så där så det va jätte kul att se dom igen. Sen gick vi in till hans granne. Där dom beställde pizza till alla (nej pizza är inte min grej, jag ville ha sallad men micke tyckte ja va tråk så då tog jag en pizza men ursch kommer inte äta det igen!). Vi kollade på en film också som faktiskt va ganska bra! Nån prince of persia tror jag de va haha.
Sen gick vi hem till han vid halv 8 då vi kolla på en film som gick på tv och sedan satte vi oss i köket och va med hans mamma en stund :)
Jag somnade fort även denna kväll! :O

Måndag (idag) Gick upp, sminkade mig och gick till bussen som tog mig till jobbet.

Långt inlägg men va ju några dagar sen jag skrev.. Så nu vet ni vad jag gjort :p

Puss Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0