TRÖTT!

Ska nog krypa ner i sängen snart! Jag är så sjukt trött. Men barnen på dagis är VÄLDIGT stökiga just nu så vi alla i personalen hoppas att det lugnar sig snart. Så jag har ont i öronen som i bängen. Men dagen gick endå ganska fort den känndes seg på morgonen/dagen men sen va det nästan som att "oj är det redan dax att sluta"

Så bloggen.. eller ja datorn får inte så där sista prioretering.

I morgon blir det jobb och sedan träning, men får se hur det blir med den.. Jag slutar vid halv fem - kvati fem tiden så vet inte om jag hinner men sedan är frågan om jag verkligen orkar med nästa gäng med barn.
Men det får jag se hur jag känner mig i morgon em.

Btw så invigde jag min VINTER JACKA igår kväll och hade den idag! SUPER skönt! slipper frysa, slipper bli blöt/fuktig! Uta jag har gått varm och torr!



Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0