Jobb.

Igår jobbade jag mellan 9-15:30. Efter det åkte jag till ungdomsmottagningen och hoppades på att kunna få hjälp. När jag kommer in så möter jag min gamla samtals person. Hon sa att de va kul att se mig igen men hon sa med sin söta röst lite oroligt "Men hur mår du egentligen?" Jag har inte sett henne sen i sommras? våras kanske.. I alla fall länge sen. Men nu va det inte därför jag va där. Men kul va det att små prata med henne, hon hade saknat mig och tänkt mycket på mig så hon hälsade att jag gärna fick boka någon dag så vi bara kunde prata lite. Det känndes verkligen kul att höra.

Efter att jag gjort det jag skulle dära så åkte jag hem, lilla syster och jag spelar monopål men efter som att det tar så långtid så fortsätter vi varige kväll :)

Idag har jag jobbat mellan 7:30-15:30 dagen har faktiskt varit bra. Va suuper trött i morse, sov två timmar och sedan till jobbet. Så när barnen skulle vila så somnade jag vid 12 och vart väkt vid halv 1 av en kolega som sa att jag kunde gå på rast haha hon fick lite kul att jag sov så länge bland mina ansvars barn :p. Men OJ vad skönt det va att sova! Hade nog inte klarat dagen så bra som jag gjorde om jag inte fått den där sov stunden ^^. Efter jobbet åkte jag till C3L huset upp till komunen och lämnade in nyckeln som vi lånat och sedan gick jag in på själva C3L och frågade om utbildningen Barnskötare. Sen hem och nu sitter jag här.  

Imorgon är det torsdag, då blir det jobba mellan 7-14:30 sedan hem och börja se vad jag ska packa. Sen träning på kvällen. Fredag blir det psykolog ev jobb och sedan Gotland med gymnastiken.


Ja de va lite uppdatering, sorry att jag är så off men är så trött och jobbar på dagarna så när jag kommer hem vill jag bara ta det lungt.

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0