Hemma!

Hemma nu efter en mysig helg med Micke.

Fredag kom micke hit, vi åt tackos och myste. Åkte senare hem till honom.
Vi kolla lite på tv och umgicks med hans familj. Sedan la vi oss, jag somnade ovanligt fort.
Gick upp vid 9 och duschade (sov dåligt efter 4 tiden på natten) Sedan la jag mig bredvid Micke och slappade lite till. Klockan kvart över tio är vi på väg till kyrkan för dop.

Dopet gick ovanligt fort men bra det höhö. Efter dopet vart det fika och sådär. Mys!

Jag och Micke åkte i hans bil men vi åkte nästan samtidigt som hans mamma och Kurt.
Väl hemma så tar vi det lungt och sedan in till grannen :)

Söndagen va det planerat att jag skulle hem men mitt under frucksten så säger Micke i hundraåtio "Skulle du vara kvar?" tittar på mig och innan jag hinner andas säger han "Hon blir kvar här så du vet" Haha glatt överaskad.
Så söndagen va jag i Skärholmen med Sara och Cassandra vi va där i ca 3 timmar. Sedan han vi hem och äta lite mellis sedan kom Micke och Chrisse (dom va och spelade paintball). Kvällen blir vi hos dom gick hem till Micke och åt och sedan in till dom igen. Helgen har varit mysig och ja, så där lagom skön :).

Micke har verkligen överaskat mig, I fredags kom han vid 3 tiden utan att jag visste det (visste att han skulle komma men trodde de va fram mot kvällen).
Fredag hemma hos han är han väldigt busig och bara flummar.
Lördagen va lite rolig han gick runt och bet mig AJ men små kul.
Somnar till på lördags kvällen men vknar av att någon trycker något stort svart på min näsa (en fjärkontroll)
och så säger han "Haha din näsa är ganska vig".

Ja rolig helg.

Idag va jag med hans mamma. Vi handlade och fikade. Sedan tog jag en buss (som åkte runt halva sverige) till norrasköndal och bytte till en som gick till Masten. In på c3l typ och hämtade en nyckel. Hem till framor och farfar sedan träning och nu hemma. Haha

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0