En helg med Micke.

I fredags efter jobbet så åkte jag till Micke. Vi hade det verkligen mysigt. Kollade på tv och myste under täcket... hihi. Lördagen va jag bara hemma hos honom medans han meckade bilen. Kolla lite på tv, läste i tidningar.. ja bara slappade helt enkelt. Duschade och gjorde mig i ordning. Klockan kvart över tre så åkta han och jag i hans bil och hämtade hans pappa. Det va födelsedags middag hemma hos Mickes syster. En kock lagade all mat så de va en tre rätters middag + efter rätt.. SHIET vad god efter rätten va, jag typ dog!

Det va chocklad kaka som va så där lagom geggig innut i och bara smälte i munnen, till det va det vanilj glass och varma bär! MMM!

Kvällen gick ganska fort för plötsligt va vi på g hem. Jag fick så där frånvarand-osocial-depp humör men åkte med och lämnade hans pappa. Jag sitter i baksätet och kollar ut, tänker att här ska jag sitta HEEELA vägen hem! Men när vi släpper av hans pappa så frågar han om inte jag vill hoppa fram, jag hinner inte svara innan Micke säger "Hoppa fram nu". Sen så vart det massa prat mellan han och mig, och micke fick bus humör och körde så där lagom race och så! Haha!

När vi kommer hem så är det bara han och jag vi lägger oss på sängen och busar. Vi somnar hyfsat fort.

Söndags morgonen va jätte mysig, låg och kramades och pratade väldigt länge. HAn behövde mecka mer bil så jag åkte till skärholmen för att hitta kläder till begravningen i morgon. Jag va där från klockan elva till klockan två! Kom hem med en kjol och ett par strumpbyxor! (+ godis som micke beställt^^). När jag kommer upp så är han och kurt redan inne. Dom va tydligen klara vid tolv tiden. Jag lånar datan en stund och kollar lite saker och sedan går vi in till grannarna en stund. Jag gjorde två armband och hjälpte Cassandra (2år) med hennes halsband.
Kvällen va verkligen rolig, micke bröt mina armar 27 gånger och slog mina lår och vader 1000 gånger. Så tillslut när han tror att han håller fast mig så snärtar jag till han mellan benen! HAHA sen va inte han så kaxig inte! Jag sa att jag tänkte ta en dusch då han säger "Duscha länge!!" Då jag frågar varför då, "Så jag slipper dig" haha. Så där fortsatte kvällen! Skrattade massor i alla fall! :) <3

Måndag idag, gick jag upp vid kvart över nio. Tog en kopp te och en smörgos och fixade mig i lagom takt. Tog bussen 10:15 till skärholmen för att nu hitta kläder till dopet på lördag. Så jag gick runt där tills klockan kvart i 1. Åkte hem och visade lillasyster de jag köppt idag och igår.

Ja, det har varit en mysig och rolig helg.
Nu vet ni vart jag hållit hus!

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0