En bra dag!

Idag har det faktsikt varit en väldigt bra dag. Va närvös när jag gick till jobbet men sedan hade vi lite planering och då gick dom igenom alla barnen och så där. Fick även veta vad jag har för ansvar och vilka barn som är mina ansvars barn. Det känns kul att jag har lite mera segigöst/fast jobb än att hoppa runt och man vet aldrig när dom ringer eller så där, så jag är rikigt glad!

Efter jobbet han jag hem och byta om sedan till träningen.

Det som känns tråkigt är att jag känner att det blir nog lite mycket med jobb och sedan träna. Förstår Mickis, att hon inte hinner med jobb + gymnastiken. Energin går åt på jobbet och sedan vill man hem och göra det man känner för. Men just nu ska jag verkligen försöka att hinna/orka med båda sakerna :)

Nu är jag hemma och såg förut att Micke hade sms:at och frågat hur det gick på jobbet idag, vart verkligen glad! :)

Nu ska jag ladda om inför i morgon, jobba 7:45-15 sedan hem en kortis och sedan på möte på jobbet 16-18. Haha tur att jag har 5 min gå väg till jobbet, annars hade man fått stannat! :p

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0