Begravning. Jobb

Igår va det begravning. Innan den åkte jag till haninge c för att köpa ett par skor att ha på mig. Mamma hämtade mig där och jag sminkade mig och sedan åkte vi till kyrkan. Farfar hade skrivit ett jätte vackert tal som en dam läste upp så fint. Mycket tårar kom och det va så otroligt fint med all musik och alla dessa blommor. Efter det vart det fika och sedan åkte några till skogskyrkogården med blommor och andra åkte hem till Dorran på middag och så. Vid nio tiden va jag hemma, tog en dusch och sedan la jag mig. Kunde inte sova. (vill inte skriva så mycket om begravningen för att det är så otroligt jobbigt, bara jag skriver ordet trycker tårarna bakom ögonvrån)

(lite av klädsen)
Idag jobbade jag mellan 9-16 på ett nytt dagis mot va jag brukar vara på. Det va helt okej och det är skönt att jobba. Vi va ute en stund på förmiddagen efter samlingen och sedan efter mellis. Sen slutade jag så dagen gick endå fort, man hinner kanske kolla på klockan två gånger om dagen.

Imorgon börjar jag 8 och slutar 16 så i morgon blir det en lååång dag men det är skönt att jobba, veckorna går så fort.

Har ingen lust med någonting just nu så jag är väldigt off och frånvarade.
Vet inte varför men så är läget just nu.

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0