Armband!

Just nu sitter jag och pillar med ett armband.. Gjorde ett igår också, fast med ljusa bäbis färger. Det här ska Micke få om det inte ser helt för jävligt ut när det är klart hihi.

I övrigt så va jag hos psykologen idag, det gick bra eller hur man ska säga. Tungt att prata om allt men samtidigt otroligt skönt att få det sagt. Så nu har jag lite läxor från henne att göra i veckan.

I kväll blir det Gotland, jag och Sarah ses på gullmarsplan vid 6 tiden för att sedan ta oss till nynäshamn. Jag har små packat lite men tänker efter hela tiden och nu har jag kommit framm till att jag kommer ju bara vara där lördag typ + att det är tävling då så jag behöver nog bara ha med mig tävlings overallen och ett linne att ha under och sedan de jag åker i kan jag ha rästen av tiden.. För vi åker hem söndag morgon (tror det va vid 6 tiden som vi skulle åka) så det blir inte så värst många timmar på Gotland för min och Sarahs del.
Ja ni fattar nog grejen med mitt kläd/packnings val!! ;)
Men kul ska det bli med tävling :D

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0