OJ SORRY!

Hoppsan svejsan de va LÄNGESEN!

Typ två veckor sen jag bloggade. Men det är bra allt rullar på i väldans fart och jag har tänkt blogga i bland men då varit för trött. Men det som bekymrar mig lite är att jag vill kunna börja leva mitt liv som jag vill.. Dvs att få ett fast jobb så man kan flytta hemmifrån och så jag och Micke får leva tillsammans, det längtar jag så grymt mycket till! - Sen har vi ju även planer på hund men innan vi kommer dit så måste jag till och börjamed få ett satans jobb!

Just nu jobbar jag lite mer än 50% på ett dagis och det är faktiskt väldigt kul.
Det får mig att glömma det mästa som är jobbigt innom mig, barnen ger mig en sån glädje :).
Känns lite jobbigt att jag kommer behöva lämna dom alla sen när dom hittat en ny ordinarie personal.


Ja nu ska jag kika vidare och sedan ska lollo färga håret på mig.


Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0