Mycket i huvudet.

Mycket i huvudet men även mycket som händer.. eller något. I lördags va jag ju hos farmor och farfar sen kom micke och hämtade mig så åkte vi hem till honom. MYSADE MASSOR! :) hihi. Sen kom madde och filippa på besök. Vi åt tackos till middag och sedan gick vi in till grannen sara. Vi spelade tv spel där man själv är kontrollen, de va roligt men svårt hihi.

Minns inte va vi gjorde på kvällen sen, tror jag somnade fort..? hehe.
Söndagen åkte micke och kurt till mickes jobb och skulle fixa med bilen.
Så jag va med Sara och Cassandra, tog han dom Cassandra medans sara handla och så i lungn och ro. sen pysslade vi massor, jag gjorde tre armband. Cassandra gjorde lite halsband. sen kom micke in och då satt dom vid datan och vi i köket o fixa :). Kvällen vart in och ja va så sjukt trött! Va läng sen jag hade den kännslan i kroppen.

Måndagen gick jag upp, micke skulle va hemma från jobbet så han låg där ner bäddad under ett vrmt och gott täcke medans jag gick ut i kylan! Men dagen gick endå hyfsat fort och jag frågade om jag kunde börja tolv på tisdag (idag). Det kunde jag så de va skönt att sova ut lite.

Nu har jag tränat och sms:at lite med Josse :) <3 Lika barn leka bäst!

Jag är helt utmattad, känner mig lixom svag i kroppen och dagarna känns bara jobbiga.. Varför ska det här komma nu??! Hoppas det går över snart!

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0