Kärlek

Jag är bara så otroligt glad att jag och Micke har varandra. Vi har haft det så OTROLIGT bra den senaste tiden! Det är för bra för att vara sannt! Det första bråket (som va otroligt löjligt egentligen) va i söndags men innan dess så va det... Ja jag minns faktiskt inte. Mer än 2 månader i alla fall.

Vi har börjat med att ses på helgerna, ibland någon dag bara och ibland (oftast) hela helgen, efter som att vi inte hinner på vardagarna nu när jag jobbar lite grann.

När jag tänker tillbaka i tiden så kommer det blandade kännslor, hur kunde jag vara så knäpp? och samtidigt så känner jag att jag va sjuk och inte mådde särsilt bra. Jag ångrar att jag inte bara la av med dumheterna och njöt av studerna och av resan.. I stället gick jag och tänkte alldeles för mycket och bara ställde till med bråk.

Ja faktiskt jobbigt att skriva om det här, mycket som ploppar upp så slutar här.

Det som är så otroligt fantastiskt är att Micke orkat med allt!
För om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte själv hur han orkade med mig.


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0