Helgen!

Ja i fredags hade ja träning. Sen va jag bara hemma och tog det lungt.
Lördagen tävlade vi, tog guld :D höhö! Efter den åkte jag hem bytte om och fixade mig. Vid åtta tiden gick jag hem till Cass och vi tog bussen in till stan. Vi satte oss på Fridays och pipla drinkar x) Jag såg några gamla killar från kunskapsskolan som jag inte kännde direkt men vet vilka dom är/var. Så tillslut slog vi vad och jag gick fram och frågade dom. höhö. Slutade med att vi drog med dom till Collage där dom bjöd oss på dricka.. Haha de va länge se jag skrattade så där mycket asso!

På fridays så skratta jag och Cass så ja fick AS ont i kinderna! Inte okej asso! höhö

Verkligen en rolig kväll!

Söndagen
vart bara att slappa gick hem då cass gick med så när vi sa hejdå (vid mitt hus) så bestämde vi att inte vänta 2år till nästa gång igen.. (haha nej men vi har inte setts på typ 1 år). Så om pengarna till låter så gör jag gärna om det snart igen, och då kanske vi kan dra med oss ölite flera vänner :).

Jah så det va min helg det, roligaste på länge!


Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅh vad du är vacker gumman, fin fin bild asså!

Låter förövrigt som ni hade en väldigt trevlig helg. Avis! Härligt anyway. Miss u.

2010-11-16 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0