Friskis&svettis!

Idag kom jag till jobbet, va en ganska jobbig dag för jag sov så otroligt dåligt.. Ja jag funderar på att kontakta min läkare. Men dagen gick en då, hade mina ansvars barn på skapande idag så dom fick måla med vatten-färger. Efter jobbet gick jag hem och fixade lite. Jag och mamma åkte till centrum, jag köppte ett par tränings skor. Jag köppte ett års kort på friskis och svettis - NU JÄVLAR!- Jag körde lite men fatta inte på maskinen så en kille hjälpte till.. Och sen en till.. Och en till.. Och ja jag vet inte, sluta med att dom snacka och raggs osv. Kunde jag inte bara få hjälp?

Jo jag sa att jag har kille.. Vet ni vad dom sa då?!
"Får vi ringa honom?" hahaha!


Efter jag tränat så ringde jag Cass, jag hade tur bussen kom när jag kom :D. Väl hemma så ringde jag också Fia och sedan lagade jag mat. Haha intressat inlägg eller inte.. Men tidsfördriv! x)


Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0