Fredag 19/11-10

Idag fick jag liite sovmorgon! :D började åtta! Klädde på mig och kolla så ja fick med mig allt. Slutade tolv och det va en helt okej dag på jobbet.. Många barn va lediga! Efter jobbet drog jag och tränade. Rigtigt nöjd med det jag gjort! :) hihi Men sen när jag kommer hem så känns det inte alls som att jag har tränat.. Trotts träningsverk! Efter jag tränat klart tog jag en prommenad till centrum och mötte upp farmor och faster. Dom va på ica och handla. Jag såg massa dagis barn o föräldrar.. hälsade på en för att ungen sa hej! haha dom andra orkade jag inte hälsa på. Mötte farmor i kassan. Vi fick skjuts hem.

Åt middag och så hos farmor och farfar, tog en varm lång dusch och sedan kom mamma o vi åkte hem.
Nu har jag kollat på scrubbs på datan och dobidoo på tv:n.

Imorgon blir det att träffa Micke, jag undrar vad han kommer säga om min väska.. Han klagar alltid på att jag har stor väska och nu ska jag få med träning kläderna och de + mina vanliga kläder! x) hihi

Igår va jag ju hos Josse AS kul! singstar och de (skrev det??) höhö.

Jaja, trevlig fredags-mys kväll!  

Puss Puss!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0