Datum 10-11-12

Haha ja idag är det 10-11-12 - år-månad-dag haha.

Men vet ni vad som är jätte irriterande?! Jag skrev ett jätte långt inlägg igår men sen dapade datan så allt försvann :(. Den här helgen blir inge micks-picke.. första hlegn på länge så de känns lite skummt men som tur är så har jag planerat lite annat! :p

Jag kom på att jag haft min blogg i mer än fyra år! är det illa eller?
jag vet inte hur länge till jag kommer hålla på, som ni märkt har jag inte uppdaterat så där suuper mycket den senaste tiden. Jag känner att jag inte vill skriva allt här, som jag gjorde när jag va yngre ;) haha yngre - men ja det va jag ju! xD.


Idag blir det jobb och träning. Det känns INTE som fredag idag!

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0