Dagarna - Åren..

Dagarna går och går, dom blir till år. Det skummaste är att på senaste tiden har jag tänkt på hur jag hade de när jag va liten, saknar det i bland faktiskt.. Skulle doc inte vilja vara liten idag utan samma år som jag va det. (ni vet 90 talet lixom). Sen har jag även tänkt på högstadiet och gymnasiet.. Ja jag känner mig inte "gammal" eller stor.. Nej jag känner mig som en typ 18 åring.. men sen när jag kollar på en som är 18 år så känner jag att jag faktiskt är äldre... Ja rörigt men hoppas ni fattar x)

Det bästa som kunde hända nu är att jag får ett fast jobb, men det ser inte så ljust ut, tyvärr. Men man ska inte ha bråttom men jag känner att jag är förstor för att bo hemma!
Ja nog om detta..

I går va jag först hos farmor och farfar, farfar kom hem från sjukhuset igår och jag har inte hunnit hälsa på honom. Så det va erkligen roligt att träffa dom igen! :D <3. Mamma kom och hämtade mig och vi åkte ill vetrinären med båda hundarna, dom skulle vaksineras och max skulle vi kolla öronen på.
Det gick bra, Max fick en öron medecin som han ska få i ca 2 veckor + att jag sedan ska försöka rycka håret i öronen ¨på honom.. HAHA lycka till för mig! men men.

Japps de va lite uppdateing det.


Puss Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0