Tiden framöver...

Just nu så händer det väldigt mycket i mitt liv, eller vad man ska säga :P. Jag har haft mycket för mig de senaste dagarna.. Och det kommer mer :P hehe. 

Imorgon ska jag ev hem till Micke! - Hoppas, hoppas, hoppas! (a)
Torsdag ska jag och Micke vara och ev träffa Mickis och Philip - Det ska bli super skoj!
Fredag hoppas jag på freadas-morgon-mys hihi. Sen lite senare på dagen ska jag ÄNTLIGEN träffa Soffan!<3
Lördag vet jag inte riktigt, micke är i örebro (?tror jag de va) tävling med föreningen men ska nog ängna dagen med lillasyster.
Söndag hoppas jag på att träffa Micke igen :D

I veckan som kommer, ska jag söka massa jobb och ska till den nya psykologen.
Träning på tisdag och torsdag, fredag kommer micke hem till mig :D
Lördag ev träning (beror på Mickes vilja o tycke). Söndag uppvisning....

Planering vad då?? hahahaha!!


Puss puss<3



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, verkligen. Men det är bara att fortsätta och hoppas på det bästa. :)



Tack så mycket! :)

2010-05-13 @ 14:19:32
URL: http://stegvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0