Ta det lungt.

I dag ska jag bara vara hemma och ta det lungt, MINA HUNDAR ÄR ÄNTLIGEN HEMMA!! :D.
Jag vaknade av att Wiggo kom in och pussa på mig och Max hoppade på säng karmen.
Härligt att ha dom hemma igen!

Så det blir att mysa med dom, gå prommenader och bara vara.
Just nu känns det mästa helt okej, vill icke gå in på detaljer..
Men som sagt så vart de knas mellan mig och Micke, men för en gångs skull så
diskuterade vi precis allt. Visst det vart lite konstigt efter som vi båda va väldigt dragna.
Men nu är allt löst och vi hade en underbart mysig helg hos hans syster.

Jag sa även att jag funderar på att sluta blogga.
Det tyckte han lät väldigt bra.
Jag har funderat väldigt mycket på det,
Jag vill inte lägre skriva för kännsliga eller personliga saker här.
Det är halv tråkigt att bara skriva för att skriva...
Listan va längre förut men minns inte.

Men i stället för att skriva så kan jag prata med honom och sen så har jag dagbok som jag skriver i om något jobbigt händer eller om jag bara mår helt piss. Att blogga känns inte lägre så smidigt när så många nära läser den.

Kommer fortsätta men kanske inte lika mycket personligt.. Det hoppas jag i alla fall på!
Men lovar inget, för när allt sjunker till botten så vet jag inte vad jag kan hitta på.

Ha en fin fin dag!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0