Stolt och Glad!

Jag har haft en sån där tänkare dag, kännt mig lite nerstämd - helt i onödan- Men igår när jag och Micke åkte hem från Mickis o Philip så gick vi en mysig prommenad, från årstafältet till årstaberg (tror jag dom heter, men från mickis o philpis station till pendeltågs stationen) Men jag vet inte va det var med mig, jag gick och höll honom i armen och kännde mig bara så lycklig, men något va fel.. Jag fick nästan tårar i ögonen. Kanske för att jag är så otroligt kär? . - Jag började tänka på hur glad jag ska vara över att han fortfarande är med mig

Sen åkte vi till Liljeholmen (leta taxi överallt) Men i aspudden hoppar vi av pga en sak och där fann vi en taxi. Jag tjurade hela kvällen, Micke märkte nog inte det (?). Vaknade på morgonen och hade fortfarande den där konstiga kännslan. Den gick över ett tag. Men när jag tog min väska och sa att jag skulle åka hem kom den där jobbiga kännslan tillbaka. Jag kramade honom hejdå och fick en puss <3

När han stängt dörren går jag där ensam på loft-gången, en liten tår ur ena ögat kom fram. Vet inte varför, och det stör mig ännu mera. Men när jag sitter på tunnelbanan läser jag tidningen och försöker hålla mig ifrån att dampa ur på en utlänsk familj som lät över hela vagnen och självklart satt dom vid mig!!!

I liljeholmen kliver jag av, tankarna är kvar. Självklart kommer två barnvagnar precis in till mig, självklart så skriker och grinar dom - Jag fick faktiskt nog!. Jag tog upp Ipoden och satte på typ högsta volymen och kom in i mina egna tankar... Tankarna slog mig att Micke är helt underbar!<3

Söndagen som va, var den underbaraste på länge, va med honom på onsdags kvällen, vi va på skansen och hade det nderbart mysigt, vi grillade hemma hos Mickis o Philip, jag fick vakna bredvid honom idag<3, vi ska ev ses på söndag... - Det slog mig att så där mycket har vi nog aldrig setts, inte på super länge i alla fall. Jag fick med honom till skansen! - Jag är bara så otroligt stolt över honom! <3

På tal om annat så va det inte meningen att nilägget skulle bli så långt..
Lillasyster har sålt jeans jackan som jag har på mg på header-bilden :(
Hon köppte en klänning/linne/tunika eller va det är 
(se på bilderna, blommig sak) som hon vill lämna tillbaka!
INET DÅ, jag får den av mammi! så nu är den min :D
Träffade soffan idag, då mina tankar förbättrades och att vara med henne är
alltid lika roligt och glatt! :)

FAN jag är sugen på päron saft eller piggelin.. Inget har vi hemma :( FAN!

Nu ska jag sova och drömma gott om Micke! ^^ hihi<3

Puss Puss<3




Kommentarer
Postat av: Mickis

Linnet var superfint! Vart är det köpt?

STOR kram

2010-05-16 @ 09:39:24
Postat av: Jag Linnéa

Tack Mickis! :)

Jag vet faktiskt inte vart det är köppt.

Någon random butik i Gamla stan tror jag - hehe

STORA KRAMAR! :)

2010-05-19 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0