Prommenad - Bra slut på denna dag.

Ja, denna dag känndes väldigt seg och tråkig.
Lillasyster kom hem och klippte mitt hår (inte så stor skillnad)
men av med lite slitet hår i alla fall.

Nu senare på eftermiddagen vid 6 tiden så chatta jag lite med Sofie,
inte sett henne på evigheter. Vi bestämde oss för att ta en prommenad
med hundarna. Riktigt kul och mysigt. Jag tog bara med mig Max
(wiggo fick va hemma o slappa),
Sofie hade med sig alla sina tre hundar (Gina, Atlas och Lady).

(Ja slappa kan vi ju i alla fall säga att han gjorde)

Vi va ute i kanske 2 timmar (?) har absolut ingen aning.
Det va väldigt roligt att se henne igen.
Självklart vart det snack om allt mellan himmel och jord.

När vi sa hejdå känndes det väldigt tråkigt att gå helt ensam,
så jag prövade att ringa Micke. Ingen som svara, la ner mobilen i fiack och...
POFF så ringde det. (Han ringde upp)
Så snacka med han hela vägen hem från hanvikens skola :) Mysigt! <3
Vi pratade om våran lilla weekend som nu är bokad och klar!
Imorgon ska jag köpa buss biljetterna.

Vi båda längtar och tycker de ska bli mysigt! :)

Ja så denna tråkiga dag fick en rolig och mysig kväll i alla fall!  hehe

Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: fannie!



Ja gud ja, det är ju verkligen så, jag blir så trött på folk som säger "jag tror jag har anorexia.. jag är så smal"

jag skäller ut dom, eller ja, har gjort det ett par gånger.

Vad glad jag blir att du tycker om min blogg, tack så mycket!! :)



Vilken mysig blogg du har! du är vacker Linnéa, kom ihåg det! :)

Kram

2010-05-03 @ 21:12:28
URL: http://fanniedwardsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mysigt med en långpromenad. Vill också, om jag bara vore mindre lat idag. ;P



Hur hade du det på Valborg?

2010-05-04 @ 13:09:27
URL: http://stegvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0