Nu e jag här igen! ^^

Ja nu tar vi allt lite kort draget här så ni inte behöver läsa en bibel igen ^^..

Lördag: Va på träning till tjugo i 3 - Mamma hämtade mig vi åkte till Ikea.
Jag köppte en golvlampa och en present till Mickes systers barn som ska komma snart.
Påvägen hem så hade jag nycklarna till hallen så vi åkte för bi hallen på vägen hem och låste.

Handlade på konsum. Väl hemma så åt vi tackos. Några gäster kom på fika. Sen lämnade jag ett grattis kort hos en kompis, körde charader - Finns det något roligare än charader? - Gick hem vid tolv tiden.

Söndag: Va den väärstadagen på länge. Va helt nere och mådde bara piss. Mamma o pappa åkte till storasyster över dagen. Lillasyster jobbade och jag gjorde inget.

Måndag: Va jag och mamma på Baby land för att köpa en sak till Mickes systers unge som ska komma, sedan vart det Bauhaus kolla på badrums grejer och köpte golv till våran pytte lilla sval (där vi har jackor och skor). På vägen hem så såg jag att jag hadde ett missat samtal, närvöst så ringde jag upp. Det va en chef som ringt och frågade om jag ville komma in och jobba...
SÅ I DAG HAR JAG JOBBAT :D :D :D :D  


Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0