Mina senaste dagar! :)

Nu känner jag mig så där dålig igen med uppdatering.. Men då kommer en uppdaterings bomb nu! - höhö!

Fredag så va jag bara hemma, träffade älskade Soffan en stund! <3
Lördag hade jag och lillasyster picknick på tomten och sen städade jag här hemma. Åkte och grillade med angelica vid gårdens bad (tror jag det heter)  Det va super mysigt! Sen hem till henne och myste med film(:

Söndag: Vaknade jag redan kring 8, då Angelica skulle upp till sin praktik, jag slappade lite. Men kunde inte slappna av så jag gick upp, bytte om, sminkade mig, måla naglarna, sms:ade Micke om att ses. Väntade på svar i ca 1½ timme. Jag tog en buss till trollbäckens C, bytte till en annan, gick av vid farmor och farfar, ingen hemma. Började röra mig hem... Micke svarar! (OBS! JAG KUNDE HA TAGIT DEN FÖRSTA BUSSEN TILL MICKE!). Efter som att det va söndag så va det ca 20 min innan bussen skulle komma så jag gick en station. Väl hos Micke va det bara han hemma, han fixade med sitt panit ball vapen. Han va väldigt seg och så men lite mys hade vi i alla fall.

Måndag: Valnade jag av att Mickes klocka ringde (jag trodde det va söndags morgon) och jag fattade inte varför. Men jag fick TVÅ hejdå pussar :D <3. Sen somnade jag om och senare åt jag och Carina fruckost. Vi gick till centrumet och handlade. Sedan satt vi och fikade på ballkongen med katterna MYS!<3
Micke va lika seg denna kväll men vi va inne hos grannen en stund och jag fick absolut inte gå hem! Så SÖT hon är!<3. Jag la mig för engång skull före Micke, fast han kom strax efter ^^.
Han somnade typ på en gång :( höhö.

Tisdag: Hade jag huvudverk hela dagen, Carina också. Ena katten gillade inte heller den kvava luften. Vi va bara hemma och tog detlungt. Fikade lite och sen gick vi och handlade. På vägen hem från ena Ica så gick vi in på Ica nära där hon skulle hämta ut ett packet. Sedan gick vi in och åt lite, båda mådde halv illa, yra och värdens huvudverk :/. Efter det så hjälpte jag henne att byta gardiner (det som va i paketet) i vardagsrummet (inte det lättaste!) Dom har spår i taket som fästs med krokar. Men det vart jätte fint! :)
Strax efter vi va klara så var det dags för mig att röra mig till träningen. Jag hade verkligen ingen lust med en lång resa till en varm hall. Men det gick bra! hihi :p.
Btw så har min pojkvänn typ den sötaste och omtänksammaste mamman!

Onsdag: Jag tog i mot sotaren i morse, jag va tvungen att vara vaken mellan 8-11 så jag passade på att ränsa kläder ur garderoben. Jag fick faktiskt ur liite saker!! Sen har jag och lillasyster fixat på tomten och lite i huset!
Eftermiddagen har varit ganska seg och tråkig, inte haft så mycket att göra + att jag blir yr av värmen, allergin osv. Det är skönt att det är varmt men jag tål inte att vara i solen för länge :( och sen när det vart varmt så här fort så tar det några dagar för min kropp att ställa in sig på detta väder. Men men nu känns det som att jag spårade ur lite hahahaha. Men i morgon ska jag till den nya Psykologen och sen på kvällen har jag träning. Ska ringa några samtal åt mamma och pappa också.

ps. JAG VILL HA FREDAG! - Micke kommer och stannar till Söndag! - eller a, jag frågade om han ville vara kvar till söndag och jag fick svaret "Det kan jag väl" så jag tog det som ett JA! haha.  

MEN HÄR KOMMER BILDER FRÅN LÖRDAG!


Måste bara säga att jag inte alls gillar denna bild på mig, men Angelica tyckte den va söt så!


Ingen kommentar? haha


Stranden :)


MYYYYYS!<3


Angelica tänder grillen!


Jag fota himlen ^^ höhö.


Nej hon va inte bra på att grilla!! - Sumpade TRE korvar! hahaha


Nej Angelica, Senap är inte gott! haha <3


Picknick-grillning är mysigt ska ni veta!<3


Så där ja!, Man ska koncentrera sig på det man gör!! HAHAHA - fett sur jag ser ut!


Mumms! - Men fy satan vad äcklgt det är när man äter FÖR många korvar!!


Angelicas otroligt snygga bilder! hahaha

Tack för en SUPER MYSIG kväll! :D <3


Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: Lissie

Fina bilder, såg väldigt mysigt ut. Strand och grillning, det blir inte mkt bättre.



Och jag förstår precis du menar med blomknoppen, ska försöka tänka så. Tack för tipset!



Ha det så fint, kramar :)

2010-05-19 @ 22:54:50
URL: http://thinline.blogg.se/
Postat av: angelica

HAHAHAHAH SKÖÖÖN DU ÄR !!!!!

och Jo bilden är jättefin på dig, jättemysig och ser så harmonisk ut:)

snyggt på ena bilden där man ser rätt in i tröjan på mig HAHAHA, ja inte för de är så mycket att se då!

Du fick även ihop dom sista bilderna med korv - bröd - 10 st DJÄVLIGT bra hihi

ett måste att göra om, och då får vi köra med platta korvar, märkte att dom runda bara rullar iväg höhö;)

<3<3<3

2010-05-21 @ 21:16:51
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0