Lite kort.

Då ska jag starx bege mig till träningen. Är väldigt trött och seg efter all städning, bakning och annat joks. Men kul med träning i alla fall :).

Funderar på att göra om i bloggen lite ikväll.. Beror ju på vad jag har för bilder på datan efter som att lillasyster har kameran och kommer hem i morgon. Men är trött på headern så det bara skriker om det! Kan inte det där så jätte bra, skulle ju vara kul o ha någon lite flashigare men jag håller mig till det jag kan! :P

I morgon är det en spännande dag, jag och mamma ska iväg på en sak och senare på eftermiddagen så ska jag hem till MIIIIICKEEEEE!! :D Saknar han!<3

Har pratat lite kort med honom att
säga upp lördagarna på gymnastiken, så ska väl diskutera det lite mera och se vad vi kommer fram till.. För så lite som vi har hunnit ses osv är INTE okej, varken han eller jag mår varken bra eller tycker det är kul när vi inte hinner ses. - Få se vad som händer på den fronten.

Ne nu ska jag sluta sitta här och göra mig redo in för dans! ^^

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0