Längtar!

Då är jag hemma från träningen... Pratade med ena tränaren, om vi säger så här så börjar jag tappa suget helt totalt. Känns bara som att vad jag än gör eller så, bilr det bara fel. - Där har vi min osäkerhet.

Men tänker inte hålla på om jag inte känner att jag trivs där.
Nu ska jag inte skriva mer om det (även fast jag vill!!!)

Jag är SUPER närvös inför
i morgon! Tror ingen vet vad som händer utom Mickis och Micke. Det sk bli spännande men pirret i magen finns där. hehe. Efter jag och mamma varit på den saken så ska jag till Micke-picke-ponken! Ska bli super mysigt! <3 Kan inte sluta skriva det, är så LYCKLIG över att ha honom! <3

(bilden är typ 3 år gammal! x)  )
Som ni ser så har jag gjort om headern, inte så jätte nöjd men orkade inte fixa så super mycket.
Är jätte trött, ont i halsen och kan inte andas! TACK POLLEN! Hatar, jag verkligen HATAR björk och gräs!!
- Eller egentligen så är det väll allergin som jag ska hata!

Förästen så kollade jag hur många besökare jag hade innan träningen, 20 st på ena och 24 på den andra.
Lite kul att de finns intresse över denna blogg! höhö xD


Lilla syster är hos mormor fortfarande, ringde henne efter träningen och bara kolla läget...
Sjukt tråkigt utan henne här hemma!! ingen att bråka med gällande kläder, ingen som pussar o kramar mig god natt, ingen jag kan gå in till om jag får ångest eller vill prata ut om mina kännslor och tankar.. Btw så hade hon säkert as garvat åt mig idag.. Jag DAMSÖG DATAN!
- eller ja jag damsög tangentbordet på min bärbara data, när man har en hund som hårar så kommer det ÖVERALLT och det satt fast hund hår somgjorde att knapparna va sega!

Ne nu ska jag läsa lite och sedan ev ta en macka eller så.

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0