Jag e så KÄR!

I onsdags efter samtalet (se inlägget nedan) åkte jag hem till Micke. Hans mamma va hemma när jag kom, så vi pratade en hel del och tiden bara rusa iväg. Micke kom hem och så käka vi. Hans mamma tar jätte, jätte lite mat då han gapar på henne och säger att hon ska ta mer. Men hon säger att hon har ont i magen. Han suckar...

Jag tror att han gjorde det för min skull, han vet att jag tycker det är jobbigt när andra tar mindre mat än mig och han såg att jag la upp en hyfsad normal portion. Han tittar alltid på min tallrik, hehe. Så tyckte de va lite gulligt att han sa till sin mamma. Men jag själv vet ju hur det är att äta riktig mat när man har ont i magen så jag förstod ju hans mamma. Men men.

Efter maten går han i och badar och jag kollar på sipsons (eller vad dom gula gubbarna heter) på tv. När han badat klartbörjar han fixa sin paint boll väska in för nästa helg. Jag tittar på! Hahaha. Senare går vi in till grannen och jag pratar med Sara och leker massa med Cassandra :D . Nu skriker hon "Lelle!" När jag kommer.

När vi går in till Micke igen så sitter hans familj och kollar på Arga snickaren och sen svart-bygge (eller vad det heter) - ja jag suger på tv program!

Vi sitter i vardagsrummet och i ena pausen går micke i väg. Jag sitter kvar ett bra tag.. Sen kommer hans mamma och säger att Micke saknar mig, att han vill att hon ska komma m.m. Haha går in i hans rum då han satt på samma kanal i hans rum. Så vi ligger på hans säng och kollar klart. Sen går vi och lägger oss.

Jag somnar hyfsat fort, men vaknar på natten av att de är dö varmt.. Somnar om.. Vaknar av att Micke säger att han vill ha en puss. Lagom trött och virrig så fattar jag typ inte vad som händer men han fick två pussar och så sa jag till han att jag älskar han o jag fick höra samma sak tillbaka :) <3. På morgonen så hade jag glömt det och när jag sedan kom på det så tyckte jag det va jätte gulligt.. Hihi <3

Jag slappar hemma hos honom, skulle till Elli men det vart inställt så pratade med henne i telefonen. Satt ute på Balkongen och myste i solen. Duschadeoch gjode mig redo till träningen. Sms:ade med Micke på vägen till träningen och sedan lite efter. Vi ska ses på söndag igen :D - Längtar höhö!

Oj, det här skulle bli ett kort inlägg! Haha
Men bara massa "onödigt skit" som jag ville skriva ;)

Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: Lissie

Vad fina ni är. Och du har så rätt så, ibland är det skönt att bara skriva av sig, allt man vill, utan för mkt tankar om vem som orkar läsa. Jag gjorde som du sa.



Kramar. Och ha en fin helg!

2010-05-07 @ 17:18:06
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0