Igår, från seg till ute kväll på puben.

Igår vaknade jag och va suuuuper seg och trött. Men tog mig upp, duschade och segade ännu mer.
Jag såg sen att Mickis va hemma och ledig så jag frågade om hon hade lust att ses. Så vart det.

Vi va först i liljeholmen C men bestämde oss för att åka in till stan. Så gick vi runnt lite där. Båda började frysa lite så vi bestämde oss för att fika. På fiket satt vi i evighter, men mysigt!
Jag berättade lite för henne om saker som jag inte pratat med någon annan, bla saker om gymnastiken och lite annat.

Vi åker hem vid sex-halv sju (tror jag) då vi möter upp Philip på t-centralen och åker till ica och handlar mat.
Det vart tacos.. På ica tappa vi bort philip och vi bestämmer oss för att gå till kassan och be dom ropa på honom xD hahaha, men precis då så kommer han med kundvagnen i rusande fart höhö. 

Hemma hos dom så lagar jag och Mickis maten, Philip vill att vi ska med han på någon fest i stan. Efter någon timme så är vi på väg till puben. Det va helt okej, skönt och chill. Jag bestämmer med Lovisa att vi ska åka hem tillsammans. Vid 12 tiden säger jag hejdå till Mickis och Philip.

Möter upp Lovisa på gullmarsplan.
Vi åkte hem!

Ja ni kanske undrar om micke? - haha, vi försökte få med han men han va hos en kompis, philip hade försökt få dit dom båda. Jag själv har inte fått något svar från honom än.

Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: fannie!

Jaha! men det kan man nog gå utbildning för, känner en som gör det i min släkt :)

2010-05-08 @ 16:52:20
URL: http://fanniedwardsson.blogg.se/
Postat av: fannie!

Mycket fin bild förresten ! :)

2010-05-08 @ 16:52:57
URL: http://fanniedwardsson.blogg.se/
Postat av: Lissie

Fin bild. Har du naturligt blont hår förresten?



Hoppas du haft en fin dag idag med. Kramar. Och tack för din fina kommentar :)

2010-05-08 @ 22:07:54
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0