Hllåjsan!

Hejsan hoppsan!

Måste bara säga att denna helg är helt underbar rolig och mysig! :)
Jag och Micke kommer bara avarndra närmre o närmre, vi har otroligt
roligt, busigt och helt underbart mysigt! :D hihi <3

Just nu ligger han i badet, idag har jag haft uppvisning med gymnastiken!
Jag själv körde faktiskt! - gick kanske inte super bra men jag körde i alla fall höhö.
Och jag måste bara säga att jag är otroligt stolt över att Micke är med från början till slut!
(tror de va ca 6 timmar, två föreställningar,) som han satt för min skull :D<3

Ikväll ska vi ev se på avatar, jag har aldrig sett den...
Ja vi får se :P

Hörs!

Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: Lissie

Vilket glatt och positivt inlägg. Fortsätt så. Kramar!

2010-05-24 @ 20:08:36
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0