Hemma - Huvudverk.

Igår hade jag ingen gymnastikträning så på förmiddagen målade jag naglarna och sedan fick jag skjuts av mamma till trollbäckens centrum, där i från tog jag bussen in till stan.
Jag gick in i frisör salongen och där sitter Angelicas storasyster, de visade sig att Angelica satt och vart klippt. Så dom väntade på mig och sedan käkade vi lunch i kungshallarna :) Alla tog Tackos höhö ^^.

Efter det kolla vi lite i butiker och sen åkte jag hem till Miiicke! :D <3
Huvudverken började på tunnelbanan på vägen hem till honom och under kvällen vart det bara värre och värre. Jag somnade till, men vaknade av reklamen på tv:n. Jag vrider på mig för jag trodde att Micke låg och titta, det visade sig att även han somnat till. Så han stänger av.

Jag blundar och känner hur hela huvudet dunkar och spänningar framme i pannan (svårt att förklara). Men plötsligt vänder Micke på sig och ger mig en godnatt puss, säger "Jag älskar dig" och så får jag en puss till! - Snacka om att jag vart förvånad men oj så glad jag kännde mig! (=
Alltid jag som brukar göra det där och nu när jag glömmde bort det pga huvudverken så var jag väldigt glatt överaskad! Åååh vad jag är kär! =D <3

Idag vaknade jag
när Micke gick upp, fick som vanligt en mysig hejdå puss och sen somnade jag om en liten stund, sen låg jag och vakna - somna - vakna - somna.. osv. Vid 11 tiden gick jag upp och tog en dusch och sedan gick Carina upp så vi åt frukost tillsammans, huvudverken va fortfarande kvar.

Micke skulle inte hem efter jobbet så jag tänkte åka hem på förmiddagen men pga huvudverken så orkade jag inte, jag sköt på det helatiden. Sedan kom Mickes syster Madde på fika besök och henne ser jag nästan aldrig så då vart det att jag stanna en stund till. Sen va klockan plötsligt FEM! :O Så jag ringde faktiskt till Mamma och frågade om dom kunde hämta mig efter hennes jobb. Så vart det.

Mamma fick även två blommor av mig (som jag fick av Mickes styv far men en då höhö ^^).
Jag och pappa handlade på vägen hem och sedan gjorde jag maten. Nu sitter jag här, fortfarande med huvudverk :( har tagit en alvedon, Carina som tvinga i mig en. Men när det är osk/fuktigt rengnväder som det varit i ca 3 dagar så har jag kännt av huvuvdet :/.

Nej nu ska jag sluta babbla!
Har haft en mysig dag med Mickes mamma =)

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0