Hemma från Psykologen + städat.

I dag gick jag upp vid kvart i nio för att ta bussen vid halv tio.
Jag va väldigt snabb i morse. Jag kännde mig väldigt förvirrad på vägen dit.
Och inte för att tala om går kvällen, den va hemsk!

Jag satt och pratade med den nya psykologen i ca två timmar.
Hon frågade tillslut vad jag har för tankar och funderingar...
Jag kännde mig tom. Det känndes meningslöst att gå och prata med olika människor för det känns som att jag alltid får blicken "vad gör du här, du är en normal människa"

Jag har börjat få en blick av att jag kanske inte behöver hjälp med något, men jag vill tareda på varför jag haft det som jag haft och varför jag är så specell på insidan... Då menar jag med osäkerheten och varför jag aldrig blivit förstådd i tragiska händelser. Jag har aldrig fått berabeta det, aldrig pratat med någon om det.. Jo till en viss del men aldrig fullt ut.

Nej urs nu byter vi samtal här!! 

Väl hemma från samtalet så har jag plockat undan saker, damsugit och torkat golven.
Nu är jag lite hungrig men kylen är typ tom :(. Klockan fem har jag träning och efter det har jag inga direkta planer höhö. Längtar till i morgon.. Då blir det FREDAS MYYYS med ÄÄÄÄLSKIIIIIS! :) hihi<3

Puss Puss<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0