Händelserik helg.

I fredags va jag med Angelica i stan på förmiddagen.
Vid två va jag hemma och duscha och bytte om.
Vid fyra tiden åkte jag hem till Angelica där vi fixa lite och tog en varsin dricka.
Sen åkte vi alla tre (Angelicas pojke körde) till Mickes syster.
Kävllen va lite små seg men mysig!
Jag och Micke hade ett eller a två snack men vart bättre sen (:

Lördagen så åkte vi och firade Micke o Maddes mamma.
Hon hade gjort en JÄTTE tårta! Men den vad good! :P
Vid fyra tiden åkte vi hem till Madde och Danne igen.
Kvällen va super mysig, micke låg i mitt knä när han och
Danne spela data spel hehe.
Sen kolla vi alla fyra på en skräck film, verkligen obehaglig!
Men då låg jag i mickes famn och han fick lika roligt varige
gång jag hoppa till eller såg piss rädd ut! höhö!

Söndag va en väldigt mysig morgon med massa kärlek höhö <3
Vi segade och åt frukost segade och gick ut och
hälsa på grannarna (Dannes päron) som satt ute.
Sen segades det ännu mer och vid 2 tiden började vi röra oss.

Dom 3 skulle på hockey (sverig-finland) så jag fick skjuts hela
vägen till gullmarsplan, AS skönt! Bussen kom efter ca 15
min då jag hoppa av vid träningen. Va där från 3 till halv
5 så jag han passa lite i alla fall (:
Fick skjuts hem av en förälder, lika snällt o trevligt varige gång.
Hemma så lagade jag mat (tackos), damsög och plockade lite här hemma.
Nu sitter jag här och skriver detta tråkiga inlägg! höhö

Skrev ett väldigt långt inlägg först men det känndes inte så nödvändigt...
Det vart inga bilder på valborg heller, glömde bort kameran.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, funderar på att ringa Micke-Picke.


Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0