Grillning m.m

Idag på dagen så va jag med lillasyster, vi gick och handla ett paket piggelin och en honungs melon. Tog en filt och la oss på gräset, spela spel, lyssna musik och smaskade på melonen <3 Mys!

Nu har jag kommit hem från att ha hjälpt pappa och handla (okej jag skulle åka med för att jag behövde nilon-strumpor! höhö). Vid sex tiden ska jag möta Angelica, vi ska till en strand och grilla -MYS!<3

I morgon ska jag träffa Pelle, va ju läänge sen man träffade han!
Efter att varit med honom så hoppas jag på att få träffa Micke, men ska inte hoppas på för mycket nu.. För just nu så gör jag så mycket roliga saker men mina underbara vänner! - Så gulligt av dom att alltid bjuda på massa saker, efter som att jag är fattigare än en fattig kyrk-råtta!

Så Söndagen kommer i alla fall bli rolig när jag är med pelle, sen om det visar sig att Micke inte kan så kommer jag bli lite sviken.. Men får räkna med att han inte kan (endå så har jag packat minhandväska med kläder tills på måndag/tisdag typ) för då blir man bara glatt överaskad om motsasten visar sig!

Ne, nu ska jag försöka göra något med mitt hår!

Jag har de blommiga linnet på mig och ett par ljusa jeans leggins ^^ höhö
(nu vet ni vart jag håller hus fall bloggen inte blir uppdaterad)

Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: Lissie

Tack!



Blev också lite sugen på picknick nu - piggelin och melon-picknick ;)



Hoppas du har en fin helg. Kram

2010-05-15 @ 19:00:17
URL: http://thinline.blogg.se/
Postat av: stegvist.blogg.se

Det ska jag :)



Kramar

2010-05-16 @ 00:25:10
URL: http://stegvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0