Godnatt!

Idag har jag som sagt bara varit hemma, har varit trött och seg. Men letade fram min gamla gitarr som ska stämmas i helgen av en kompis till mamma och sen blir det utbildning för Micke-ponken, hoppas bara att jag kan lära ut höhö. ^^

Vet hur hans tålamod kan vara, diskuterade även detta på sms.. Jag skrev "bara man har tålamod så" han svara "Vad är tålamod?" hahaha men vi får se hur det går med det, hoppas han blir grym :D.. Mammas kompis ska även visa mig lite tips.

Imorgon ska jag ev klippa mig =D närvös men endå så vill jag göra något åt mitt hår som är väldigt slitet (på grund av att jag inte klippt det). Kommer jag våga? ska jag våga?
Det passar egentligen lagom till alla studentmottagningar, födelsedagar och andra slags roliga saker som händer nu. Sen blir det hem till Micke ponken :D<3


Nu ska jag sooova!

Godnatt Puss!<3





Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är inte konstigt på något sätt eller vis att vilja veta vad som är fel på en. För hur ska man annars kunna åtgärda problemet om man inte vet vad det är. Stå på dig!



Jag tycker personligen att det är jobbigt med diagnoser eftersom man själv inte har så mycket att säga till om.



Kram på dig!

2010-05-27 @ 19:27:06
URL: http://stegvist.blogg.se/
Postat av: Lissie

Haha vad kul med gitarrlektioner. Lycka till med utbildningen.



Och ta hand om dig du med. Kramar!

2010-05-27 @ 23:06:08
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0