Godagens!

Idag vaknade jag strax innan åtta. Jag gick upp och började fixa lite här hemma. När det vart lite varmare, ca 9-halv10 gick jag ut och började kratta och pyssla lite på tomten. Skrivit en handlingslista och sen duschat och bytt om.

Jag ska om någon timme åka med mamma och pappa och handla, samtidigt lämna in ett cv i en butik.
Efter det blir det väl att fixa ute platsen här hemma och sedan börja laga maten.
Ikväll blir vi många, Mamma, pappa, jag, Micke, Lovisa och hennes kompis Bea - höhö
Men det blir nog mysigt :)

Om jag kommer på att jag har en kamera så kommer bilder att dyka upp efter helgen.
Imorgon ska vi ev till tyresö slott och ha picknick! :D
Efter som att Micke kommer hit så kommer jag inte sitta vid datan direkt, slänger ev in något/några små korta inlägg.. Men ja ni märker! ^^ haha

Puss Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0