God-dag.

Ja då är man uppe, Har dock varit det sen 8 tiden höhö x).
Varit ute med hundarna o gjort lite andra morgon rutiner...Förutom att äta något!
Jag ska till läkaren klockan ett, då man ska vara fastande
(dvs inte ätit eller drukigt något). Kanske därför jag sitter och fryser nu? höhö.

Men i alla fall, efter det så vet jag inte om jag kommer hem i
mellan eller om jag åker direkt till Micke. Får se vad klockan hinner bli och vad jag känner.



Lillasyster är äntligen hemma igen, men hon ligger sjuk i sin säng och sover så har inte hunnit träffa henne än :(. Hon kom hem i morse vid kvart i 6.

I morgon är det samtal med Elli och sen träning. Jag hoppas jag hinner i tid till träningen, men tänker inte stressa på samtalet utan om jag blir sen så blir jag.

Ska sminka mig snart, bloggar kanske senare idag annars blir det i morgon :) .

Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: fannie!

Tack :) det är du med!



ja jag jobbar på dagis, jag går inte i skolan just nu av olika anledningar, men jag ska börja till hösten igen i en annan stad förhoppningsvis :)

2010-05-06 @ 17:40:16
URL: http://fanniedwardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0