Super Uppdatering! - Bilder kommer!


Nu är jag hemma igen
och vill bara säga sorry för suuuper dålig uppdatering.
Men jag vill bara börja med att säga att jag har sjukt fina vänner och pojkvänn!
För att ta det från början så:

Fredag: Va jag med Mickis och Philip (som står i något inlägg längre ner)

Lördag: Tog jag med mig Max hem till Angelica där hon och hennes syster lagade lassange!
AS gott! Sen drack vi vin och tekila sjöng singstar - as roligt! Senare bestämmer vi oss för att åka in till stan. Max fick va själv hemma, duktig pojke! Vi va inne på medis och bara chilla. Angelica bjöd på en öl! Super snällt!
(jag hade ingen hundvakt till hundarna på dagen så va hemma med dom och sen ville familjen att jag skulle ta med mig min hund på kvällen.. Så jag och Max till Angelica, annars hade jag tävling denna dag.)

Söndag: Vaknar jag jätte trött och seg i Angelicas soffa, klockan va då 8 på morgonen. Så vilade lite till och gick upp vid 10 tiden, jag och Max åkte hem vid 11 tiden då jag va hemma och bytte om och fixa mig för att åka till Micke. Jag ringde till honom för jag väntade på att han skulle ringa mig. När jag ringer så är han redan hemma och slappar och säger att de bara är att komma! (där vart jag sur och bytte ton i luren!) - Jag sa åt honom att möta mig vid tunnelbanan. Han sa att det kunde han göra - Hela vägen dit satt jag och sura, tur att jag va själv den stunden. När jag kliver av så känner jag mig fortfarande så där sur.. Jag går, och går och går, jag ser ingen Micke jag går långsammare och långsammare... Tillslut så ser jag honom.. Då all ilska/surhet bara försvann. Jag behövde bara titta på honom så kunde jag inte låta bli att le. Jag gav upp att säga något. - Varför förstöra hela dagen på engång genom att klaga på att han inte ringde?.. Nej det känndes bara löjligt.
(skulle jag på barnkalas men jag han inte, först pga hundarna och sen eftersom att Micke ville ses så vilel jag till honom)

När vi kommer in så är hans mamma hemma och fixar mat. Jag och Micke hjälper till, efter maten så går hon ut på en prommenad och vi är HELTENSAMMA! - Under den tiden, hela den här dagen va jag i himlen och svävade på moln. Vi busa, skratta, myste otroligt mycket och ja... Hade det underbart. Det va som vi hade det förut!<3 

Hela kvällen va han (onormalt) gullig och gav mig små söta klappar på kinden, drog i min näsa och i min läpp hahahaha. Gav mig kramar bara för att krama mig.. När hans mamma kom hem sa han "Vad dum hon är, som kommer redan" Där fick jag bekräftat att även han vill ha egen tid med mig.
Jag kan inte förklara denna underbara dag<3 


Måndag: Skicka jag sms
och frågade om Micke ville att jag skulle vara kvar eller åka hem. Jag va hos Elli klockan ett här hemma. Bestämde att träffa Mickis en stund så åkte hem till henne. Micke svarade att jag fick göra som jag ville. Jag svarade att jag såklart ville vara med honom. Jag och Mickis slappade bara, båda va tötta och sega. Myste med en kopp te. Väl hemma hos Micke så va han för engång skull hemma för mig! Haha. Han va glad och.. Högljudd när jag kom, vi åt och sen gick vi in till grannen. Sen hem till honom och slappa. Sov!

Tisdag: Vaknade jag när Micke gick, fick mysig puss :). Sen Skulle jag hålla mig vaken mellan 07:50-10:00 Så jag satte på mig mjukis kläder och la mig och kolla på barnkanalen (finns inget annat på morgonen!!). Jag skulle ta imot några snubbar som skulle kolla kranarna hemma hos Micke. Dom kom vid halvtio så efter det gick jag och duscha o fixa mig och ringde Mickis. Vi träffades och åkte först hem till mig, käka och tog mina hundar hem till hennes gamla hem. Tog henes hundar och gick prommenad alli-hopa :)  (bilder kommer ikväll!)
Nu har jag städat hela huset (damsugit och plockat undan saker) Bäddat rent i min säng och så.
Träning i kväll. Sen - Det jag LÄNGTAR TILL! - Ska jag ringa Micke och prata med honom om lite saker :) <3

SUPER UPPDATERING! - Va det här kan vi ju säga! Hehe.
Men går inte att blogga hos Micke och sen har jag haft fullt upp!

Puss Puss<3






Kommentarer
Postat av: Lissie

Du har för mkt för dig, det är därför du inte hinner blogga :)



Fint med blont hår, jag vill också ha! Haha, man vill alltid ha det man inte har liksom.



Hoppas du får en fin vecka. Kramar

2010-05-11 @ 22:10:00
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0