Bild bomb 2 - Skansen! :D

I tisdags efter träningen ringde jag till Micke och frågade om han ville göra något med Mickis och Philip. det ville han.. Mickis jobb skulle till Skansen så alla vi 4:ra hängde på. NICE - Kände oss som VIP, vi fick gå in en bakväg, då vi inte behövde betala inträde, vi skulle hälsa från någon tjej till den som stod i kassan på akvariet så v slapp även den kostnaden! :D. En riktigt mysig dag! <3
Bilderna får säga sitt :)


Micke-ponken <3 :) (han tittade bort precis när jag skulle fota han! )


Snygging! ^^


Här badades det.


Älg bebisarna va ca 2 dagar gammla eller vad dom sa :). Sjukt söööt!<3










Vi körde längd-hopp! :D

Han inte fota Philip, och jag själv "vågade" hoppa men kom så där 3 cm typ! - hahahaha!


Apor är cooola!




In i djungeln! ;D


Bara jag som tycker den där va lite läskig?, eller a lite läskigt att olika apor bara kunde hoppa på en eller
typ kissa på en..? hehe :P

Micke-ponken kommer ut flygandes.. höhö <3

La krokodilia ^^ blää!

Philip ville ha en Ballong! xD

Ja, gissa vad han gjorde med den! - Han lät som en smurf! hahaha xD


Micks ville också pröva! - En av de finaste vänner man kan ha!-<3

Fyra glada människor på väg hemmåt för att ha grill + film kväll! - MYYYS!!<3

Hade en rolig dag och kväll!

Fast hem vägen pajade en hel del, okej jag va trött så va kanske lite överdrivet tjurig.
Men det slutade i alla fall med att jag och Micke tog en taxi från aspudden..

Puss Puss på er!<3


Kommentarer
Postat av: fannie!

Sv; Jaaa du har så rätt så rätt! folk är otroligt korkade, särskilt där jag bor, flytta aldrig till Ulricehamn säger jag bara, uscha-puscha.



guuudars vad söt bild på älgbebisen & grisen, jag vill så gärna ha en liten minigris inomhus :$ dom är såå söta, krävs stort ansvar dock!

Kraaam

2010-05-14 @ 22:25:19
URL: http://fanniedwardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0