Bild bomb 1 - Prommenad med Mickis.

Bilderna från i Tisdags, När jag och Mickis gick prommenad. MYS! <3


Min hund Max <3 - Spanar


Min hund Wiggo som äter en pinne! - Jaamie!


Alla fyra, Wiggo, Leo, Max och Åke! <3


Leo, Mickis och Max spanar in något...


Max doppar "tårna" med åke som håller kollen :)


Mickis och Max upptäcker något som vi andra inte såg.. ? ;)


Max spårar? - Ut på en brygga, smart där! hihi


Wiggo kollar ut efter några där borta.


Leo kollar till vattnet.. ? :)


Jag säger sitt till Wiggo då Max kommer och sätter sig... UNDER Wiggo, knäpp?? höhö

Dagen va super mysig, saknar dom gamla dagarna då vi gick kvälls-prommenader.
Så otroligt mysigt och roligt! <3 :)

Puss Puss på den dagen!<3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0