Yey!

Okej jag måste vara en liten smula ANNORLUNDA! höhö
Idag när jag vaknade.. Eller rättare sagt gick upp, så där vid lite innan tolv slaget. Tog jag mig en kopp te och en macka, under tiden jag tvingade i mig denna macka (vaknade med magont) så kollade jag på svtB (barnkanalen) xD haha. Men de va lite mysigt faktiskt och min ena hund Wiggo jojnade mig. Wiggo låg bredvid förtöljen som jag satt i och kollade nyfiket på tvn där de va barn på ett dagis o sen kom de olika serier. Han verkade gilla det. Hahaha!

Sen tog jag mig en varm dusch och letade fram kläder. Nu har jag precis kollat mailen och gymnasiet skickar hem mina betyg :D YEY slipper jag åka hela vägen till Nacka för att hämta två papper! I LIKE!

Nu väntar jag på att lillasyster ska komma hem så ska vi åka och reklamera ett par jeans som hon köppte igår. Hon hade på sig dom i går kväll.. Senare på kvällen kommer hon in och frågar hur hon ska sy om dom för att tyget spruckigt..

Jag fick typ utbrott för att Ingenting, ABSOLUT INGET klädesplagg är engångs grej!
Men hon vågar inte åka in själv och klaga så hon vill ha med sig stora, starka-storasyster - Höhö! xD
Så jag hoppas det går bra, jag kan ju de där "snacket" från jag jobbade i butik själv.

Så det är väl vad jag gjort/har att göra. 
Iövrigt mår jag lite bättre idag, ser fram emot samtalet i morgon efter som att jag gjort det jag kunnat med min läxa (ta mig till arbetsförmedlingen). Sen så känner jag att hon verkligen smått börjar få mig att tänka mer på mig själv. 

Jag tackade nej till gymnastikens dagläger som är på söndag, jag är kluven. Jag vill men en då så känner jag att jag kommer inte orka. I värsta fall kanske jag kan komma med en då, men det hänger på lite saker just nu. 

( Bilden är på Wiggo-Piggo <3 )

Ja, näe nu ska jag kila!

Puss Puss<3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0