Trött.

Kom hem från träningen för en stund sen. Idag va gymnasterna väääldigt få och VÄÄLDIGT snackiga, dom brydde sig inte så mycket om vad man sa. Så tillslut så orkade jag faktiskt inte bry mig (en smula omoget kanske) men jag orkade verkligen inte lägga ner energi på något som endå inte ger något.

Så jag pratade med Nattis om lite allt möjligt. Riktigt kul faktiskt! ;D

Nu är jag typ heelt slut, väntar på lillasyster och ev en kompis, vi ska äta mat vofflor (vofflor med gräddfil och lite så) men väntar på dom ^^.

Så under tiden kan jag läsa boken jag köppte idag, den e faktiskt super bra (de lilla jag han läsa förut så kan jag säga att man fastnar i den) En HELT annan sak, på tal om ingenting, jag hadde TYP FEL.. VARFÖR I HELVETE SKULLE MICKE HÖRA AV SIG IDAG????!!!! - HUR kunde JAG TRO PÅ DET? HAHHAHA

Men men han hör väl av sig när han får lust, för nu har de gått så lång tid så jag vet inte vad jag ska skriva/säga.. Lika så om han skulle skicka sms.. Vet inte vad jag skulle skriva (beror på vad han skriver så klart). Men nu börjar jag undra hur långtid han kommer ta på sig :/. Börjar kännas knäppt att jag lever utan honom fast vi är tillsammans :S.
Ja ni kanske fattar hur jag menar.

Nu ska jag lääsa!

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0