Sorry - Bloggen är min boxnings säck

Eller ja, jag vill be om ursäkt för mitt super knäppa humör.
Vaknde idag och hade liknande kännsla som igår.. Men att i dag tog jag ut de på att städa heeela huset, plocka undan saker, i och ur maskinen, damsög m.m

Känndes lite bättre efteråt, bakade samtidigt som jag fixa.. höhö

sen kan jag ju säga att i förra inlägget så höll jag mig INTE. HAHA jag sa ju det.
Jag sms:ade till Micke i dag om att ses i kväll efter min träning, då de blir seent!

Men han sa "Visst".
För jag vet att om jag inte ser han för än i mitten på nästa vecka kommer jag gå under..
Varför styrs mitt humör efter vad han säger och gör? - Det måste jag VERKLIGEN ändra på!

Men samtidigt är det här min blogg och mina kännslor kommer lättare ut när jag skriver..
bloggen är typ min boxnings säck!

Nu ska jag sminka mig och göra mig klar till klockan fem.

Puss Puss på er!<3



Kommentarer
Postat av: Lissie

Man får använda bloggen som boxningssäck. Det är faktiskt rätt effektivt :)



Man får nog jobba på att bygga upp självkänslan om man ska bli fri från en ätstörning. Eller överhuvudtaget, för att må bra. Men det är ju inte det lättaste... Lycka till, hur som helst! Kram



2010-03-18 @ 15:09:16
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0