Söndag 14/3

Segar vi och vaknar ganska sent, vid 11-12 tror jag.. Micke går upp före, jag tror han ska komma tillbaka.. Men icke! höhö. Så jag klär på mig och år ut i köket där vi äter frulle :).

Hela dagen är vi hemma och slappar, han sätter upp sin boxnings säck (vilket både han och jag kommer behöva höhöhö! xD ) Sen ser vi bara lite på tv och jag försöker var lite små gullig mot han, känndes bara knäppt och efter som att han inte är van vid det så lägger jag ner det ganska fort.

Jag vet inte riktigt vad vi gjorde.. På kvällen går vi in till grannen.. SHIIIET vad stor Cassandra blivit, ebdå va de inte super länge sen jag såg henne.. Micke nös då hon sa "Atio".. (eller hur man nu ska stava det). De va så gulligt! hihi.

Jag läser tre, fyra böcker och hon tyckte de va super roligt. En sak, hon AVGUDAR micke! hihi sjukt sött!
Hon ropar micke hela tiden och när jag är med så säger hon "Linn om, om!" och så vinkar hon att jag ska komma. Hon säger Linn utan napp och med napp blir de "Inn, om inn" men som tur är vet jag ju att hon ropar på mig. höhö (btw så fyller hon två nu i slutet av mars) - Vad köper man till en två åring? höhö.

Klockan närmar sig nio och jag känner hur ont i magen jag får och blir jätte trött. Något händer och Cassandra börjar stor gråta då hon bara vill till micke, så han får sitta och trösta en gallskrikande unge (den synen är GULD värd att se, han trösta en unge.. de finns lixom inte höhö).

Inne hos micke så slappar vi på sängen och jag små somnar emellan. Vid tio kryper vi ner och tittar på något program där dom åker och kollar upp ställen folk påstår att de spökar.. Riktigt läskigt va det denna gång!
Men jag somnade ifrån programet.

PussiLussen!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0