Som om de gick..

Som om jag kunde somna igår kväll?! Ehh nej! Slutade med att jag sms:a lite vänner och sen ringde Angelica och peppa mig -höhö Snackade även med min "Tviling" Ida. Dom båda fick mig att skratta och känna mig gladare! :) <3

Men sova gick inte. Tror att jag somnade av utmattning. Sov i alla fall 4-5 timmar :D. Men har endå varit trött och seg hela dagen idag. På grund av en väldigt personlig och tung sak. Va på träningen och tjejerna va ganska lungna och körde bra.

Jag va lite nere i mitten av träningen (fick ett samtal, efetr de ringde jag en vän som vet lite om det här så hon peppa mig) men det gick bättre sen. I slutet körde vi killer boll, jag va med och de va väldigt roligt - Vu skämmer bort dom väldigt mycket medlekar nu för tiden.. Men kul hade vi :)

Nu är farmor och farfar här på middag så vi ska väl snart äta..
Jag längtar faktiskt till måndag då jag har mitt samtal igen.

Tack mina fina o gulliga vänner för att ni finns här! - Även en gymnast gav mig en klapp på axen och sa till mig att de ordnar sig <3 Så söta ni är!

Nu ska jag kila, skriver mer senare.

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0