Smak av en lyckad middag.

Efter en väldigt jobbig tänkande dag med lite tårar o bråk så har jag funderat på vad denna kväll ska sluta med. Mamma o pappa ska iväg på middag, först skulle de bara vara mina föräldrar och 2 vuxna till. Men fick nyss veta att deras son som är lika gammal som mig och hans tjej ska vara med, så varför ska jag sitta hemma och gräva ner mig när jag kan va med på en rolig middag..

Skräcken som kommer är om pappa börjar skämta om min mängd mat på tallriken. En kommentar kan vara "Orkar du allt de där?".. eller "Ska du är ALLT de där själv?".. Men men får väl ryka på axlarna och skämta bort det.

Fick veta att jag äter ca som en 3 åring på förra samtalet, jag vet inte hur jag ska ta det än..

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0