Skadar mig själv..

Jag tittar på bilder, på mig och Micke. Det är inte många på han och mig men någrabilder har vi då vi gjort saker tillsammans. Jag sitter även och väntar på att en film ska bli nerladdad, den filmen såg han och jag på våran ett års dag på bio. 

Men vet inte om jag ska se den, jag minns exakt när han och jag skratta, när bara han skratta, när han tog tag i min hand.. Ja våran ett års dag va den 13 september. - Jag älskar Micke med hela mitt hjärta!




Det är bara tråkigt att han vill ses så sellan och har så mycket anant för sig.

Jag ser en framtid med Micke, men vet inte om han gör det med mig.. Han är kille så han kanske bara tar en dag i taget, men jag är "planerar" typen.
Jag vet även att jag skulle klara av att vara singel, men jag skulle inte ha kraft, ork eller lust att dejta på nytt. Dels för kraften inte finns och sen skulle jag BARA tänka på Micke helatiden, vad han gör, hur han mår. Dvs jag kan inte släppa honom, vill inte släppa honom. 



Det är honom jag vill vara med, det är han jag vill bo med, dela mitt liv med. - Frågan är vad är han berädd att satsa på?  


Jag skadar bara mig själv när jag startar dom här tankarna när jag gör som jag gör.
Har inte satt  på mobilen än.. Vet inte när jag kommer våga göra det, - Är rädd för besvikelsen som kommer komma om han inte hört av sig.


Nej, funderar på att ta en kopp te med en macka eller lite yoghurt. Inte fått i mig något än. Rädd att jag ska få ännu mera ont i magen :/

Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: Lissie

Låter inte som någon rolig situation precis :/ Hoppas det blir bra, du kanske skulle försöka ta dagen lite mer som den kommer du med? Fast jag vet att det är knepigt.



Tack för dina kommentarer. Kramar

2010-03-21 @ 21:54:16
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0