Segt.

Just nu är det sega tider... Jag vet inte alls vad jag ska hitta på, känner mig rastlös samtidigt som jag inte orkar anstränga mig. höhö.

Vaknade miljoner gånger inatt, drömde så konstiga drömmar.. Urs, urs!
Och jag o min kompis stängde av min data vid halv tre :S vart chockade när vi såg klockan!!

Det betyder att jag vaknade tidigt i morse men att jag låg och slappa lääänge. Jag har en liten lust att träffa Micke ikväll, och jag har messat för ca en timme sen men inte fått svar. Hoppas på det, orkar typ inte åka men om han säger ja så är de klart att jag åker dit :).

Ja inte så roligt inlägg men en då.. Försöker göra min blogg fin men spelar ingen roll hur jag ändrar tycker endå att alla andra har finare bloggar.. Thats sucks! höhö.


Ja vad kan man hitta på en onsdags dag?


Till helgen så ska micke o hans syster o hennes kille ut och äta med deras pappa.. De va hans pappa som fråga om jag skulle med.. Jag hade inte hört något så jag fatta ju ingen ting och micke har inte frågat om jag ska med..  Vore lite mys :). Sen på lördag ska vi ha några roliga gäster på middag här då jag hoppas att han vill komma, men men får inte hoppas eller äkna med för mycket - Det sköna är att det gör jag inte så mycket längre (just nu) och det känns skönt! :)

Gårdagens klädsel (oute fit eller va fan alla säger!!) höhö

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0