Samtal.

Det är INTE okej att somna vid 3-4 tiden när man sedan vaknar vid halv 7. Lyckades somna om och vakna vid halv nio. Hade ställt klockan på 9, men om jag vet att jag har någon tid att passa så har jag svårt att koppla av.

Jag tog en dusch, letade kläder sedan gick jag till bussen...

Just nu känner jag att blogg inlägget om sommaren och det är vääldigt fel. Har glömt mer än hälften!

Jag kom till henne vid fem i 11, skulle va där 11. Men de drar ut på tiden för hon hade en akut sak precis innan, så jag sitter och väntar lite till. Jag kände mig så dum hela morgonen... vadå, jag på samtal HAHAHA nej nej det kan inte stämma.. Vad har hänt med mig?..

Men i alla fall, väl inne vet jag inte vad jag ska säga.. Men hon börjar prata lite. Jag börjar förklara.. Mitt liv..? typ. Det vart ungefär lika flummigt som mitt inlägg. Förutom att jag kom ihåg att ätstörningen började i 7-8 någon gång och att då ingen la märke till det för jag hade bage jeans och stora tröjor! 


Men det känndes lite jobbigt att dra upp allt igen och så (inte första gången jag blir halft skickad till samtal). Men hon ville träffa mig så fort som möjligt, så jag ska dit på tisdag.

Jag vill inte skriva så mycket om vad vi pratade om, om ni har fårgor och så så kan ni kommentera så svarar jag :)...

Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: veronika

Jätte bra att du gick dit på ett samtal! Starkt gjort!

2010-03-12 @ 19:06:45
Postat av: Mickis

Bra av dig att ta tag i det!!!! <3

2010-03-14 @ 14:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0