Samtal 4.

Idag gick jag upp vid nio. Samtalet började klockan tio. Jag gjorde mig i ordning, kände mig lite förvirrad men samtalet gick ganska bra. Va ganska tyst i dag, men vi jobbar med en remiss till ett ställe (vill icke säga vart). Hon har antecknat och börjat skriva på den. Så hon ställde väldigt mycket frågor så detta möte va mer frågor och svar än diskutioner.. Alltså marioteten av tiden höhö.

Fick en ny tid på måndag då hon ska ha skrivit klart remissen och jag ska få läsa den och säga om jag tycker någontin absolut inte stämmer och så - SJUKT nifiken på vad det står! hehe.

(Ja som sakt så kanske de sysns att jag sover väldigt dåligt)

Hon hade även pratat med den där spec människan, det va hon som sa att de va självklart med att skriva en remiss åt mig så jag kan komma dit. - Men jag börjar bli närvös, ytterligare ett ställe som jag ska besöka.. 

Jag har under åren flängt runt hos olika skol kyratorer, skol sköteskor, psykologer, kyratorer på ungdomsmottagningar och behandlings hem.. Så nu hoppas jag på att denna nya "lösning" verkligen ska hjälpa mig. Jag ger det i alla fall en stor chans!   

Efter samtalet gick ja in i centrum och köppte en tröja och en bok, hade present kort på centrumet. Sen handlade jag och mamma på ica, då jag köppte dom berömda ballerina-kladdkaka kakorna! ;D höhö
Jag måste säga att dom är SJUKT goda! höhö


Dagens lilla Shopping: Tröja, bok och kakor

Ikväll är det träning, torsdagar brukar vara jobbiga dagar men jag hoppas på att dom är lite lungnare idag. HAHAHA! - ja men hoppas kan man alltid!



Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0