ROLIIIGT!

Lovisa började diskutera höft percing.. Jag ba, vad är det? (jag förstod att det är en percing vid höften men inte hur dom sitter) Så hon visade en bild.

Strax efter knackar det på dörren och tre barn står där och vill gå en promenad med Max. Självklart får dom det :) Så jag satte på Max koppel och gav dom en påse med godis och en påse för nummer 2 ;). Efter att jag sagt hejdå så ringer jag mamma och dubbel kollar hur det gått sist dom va ute med han. Men de va luungt (som vanligt) Max är såå snäll han :).

När jag endå pratade med mamma "berättade" jag att lollo har tagit höft percing.. Mamma var tyst och sen fråga hur det gick till, jag sa att hon va i stan med en kompis och så hade dom gått till ett ställe.. Inte svårare än så. Hahaha. Pappa hör att vi pratat om percing så han frågar vad som försegår.

Vi berättar att vi lurat mamma och sen säger han att de är omöjligt i storstan att göra de utan föräldrarna med sig. Jag och lollo förklarar att vi vet 3-4 ställen där man kan göra det men att de då är oserigöst.

Mamma ringer och jag och lollo sitter och bakar så vi är kladdiga, Pappa svarar och de va mamma.. Hon frågar hur de ser ut och pappa säger att hon bara har jätte ont och att de ser lite konstigt ut. Då vi hör hur mamma blir mer och mer upprörd. Tillslut börjar mamma säga till pappa att han ska be henne ta ut den (dom är de egentligen för man tar oftast flera) genast.. Då han säger att vi bara skojade!

Hahahahaha! xD - Okej, nej jag är inte frisk i huvudet men fick bara lust att skoja!
Hon tjatar typ om dom där höftpercingarna nu så! ^^


Ett tips på höft-pecing



Kommentarer
Postat av: Lollo

Meh, den ska ju inte sitta så där högt upp juh xD<33

2010-03-10 @ 20:02:52
URL: http://ladylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0